Ausztrál oktatás

Ausztrália a korai telepesek óta hagyományosan a befektetők és a tudósok otthona volt. Ez részben szükségszerűen történt, mivel Ausztrália messze volt az iparosodott világ többi országaitól, és az ausztráloknak arra kellett támaszkodniuk, amit helyben elő tudtak állítani. Továbbá az is igaz, hogy az ausztrál oktatási rendszernek (különösen az egyetemeknek) nagy szerepe van az innovatív kultúra kialakításáért.

Ennek az innovációs kultúrának a célja:

  • a nemzeti és nemzetközi információs hálózatok legjobb kihasználása
  • a kreativitás ösztönzése a kutatás minden formájában
  • az egyetemi kutatók és az ipar közötti együttműködés elősegítése
  • A kutatás eredményeinek terjesztése a szélesebb közösség számára.

Az ausztrál tudósok és kutatók felelősek az üzlet és az ipar számos előrehaladásáért, és jelentősen hozzájárultak az orvostudományhoz. Ausztrália úttörő szerepet tölt be a napenergia-kutatásban és más potenciális energiaforrásokban. Az ausztrál technológiai fejlődés magában foglalja a fekete doboz repülésrögzítő, bionikus fül implantátumok, szívritmus-szabályozó, a méhnyak rákos vakcina és a számítógépes hardver és szoftver fejlesztése. Ausztrália is élen jár az új technológiák, mint például az óceáni katamaránok, a napenergiával működő autók és a forradalmi monumentális motorok gyártásában.

Az ausztrálok számos nemzetközi díjakat nyertek, köztük nyolc Nobel-díjat:

Jelentős ausztrál találmányok a következők:

  • Penicillin – (Howard Walter Florey)
  • Ultrahangos szkennerek – (Sonagraph)
  • Rádió távcsövek
  • Fotovoltaikus cellák (napelemek)
  • Xerox fénymásolási folyamat
  • Elektromos fúrógép
  • Rendszeres „világkörüli” légijáratok
  • A beépített repülőgép menekülési csúszka
  • A kétütemű fűnyíró
  • Lítium, a mániás depresszió kezelésére

Az ausztrál oktatás a világ élvonalában van, és támogatja a Nemzetközi Oktatási Nemzeti Stratégiája 2025 nevű programot, hogy előmozdítsa Ausztráliát az oktatás, a képzés és a kutatás globális vezetőjeként.
A nemzetközi diákok számára számos feltételt és intézményt biztosít. A CRICOS és az ESOS segítségével a rendszer útmutatást nyújt a diákoknak, másrészt intézményi rendszereket biztosít számukra, hogy a tanulók számára minden lehetséges támogatást biztosítsanak a tanulmányaik során.

Az ausztrál iskolarendszer egyik fő jellemzője, hogy az egyes diákok tanulási igényeit elégíti ki. Ez segíti őket teljes intellektuális és oktatási lehetőségeik elérésében. A tanulmányi programok személyközpontúak, és a tanulási készségek és stratégiák fejlesztésére összpontosítanak, amelyek a tanulókat élethosszig tartó, önmotivált tanulókká nevelik.

Az ausztrál iskolák egyéb jellemzői:

  • Az oktató célja, hogy segítse a tanulókat az egyéni tanulási célok elérésében.
  • A diákok általában projekteket, csoportmunkát és önálló tanulást végeznek. A tanórák hétfőtől péntekig 9-től 15-ig tartanak. Továbbá az iskola előtti és utáni napközi is általánosan hozzáférhető azoknak a diákoknak, akik ezt igénylik.
  • Az osztályok létszámai a lehető legkisebbek, így a tanároknak lehetőségük van a diákokkal egyénileg is konzultálniuk, valamint a nemzetközi diákok gyakran plusz angol nyelvi támogatást kapnak, ami segíti őket az új iskolai környezetbe való beilleszkedéshez.
  • Az ausztrál diákok iskolakötelesek a 10. osztály befejezéséig vagy betöltött 16. életévükig.

Oktatási rendszer